ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ အျမန္လမ္းမၾကီး
http://albanykarennews.blogspot.com/2014/02/blog-post_9682.html
ဇန္န၀ါရီ - ၂၀ - ၂၀၁၄
သတင္း-မန္းမ်ိဳးျမင့္(မီဒီယာ)
ထိုင္း-နဲ႔ျမန္မာပူးတြဲေဖာက္လုပ္ေနတဲ့ ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ အျမန္လမ္းမႀကီးစီမံကိန္း ၿပီးခဲ့ရင္ေတာ့ ဒီခရီးကို ၄၅ မီးနစ္ေလာက္နဲ႔ ခရီးေပါက္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီအျမန္လမ္းသစ္ဟာ ေဒါနေတာင္ပတ္လမ္းျဖစ္ၿပီး လက္ရိွလမ္းေဟာင္းလို အခ်ိန္ ၂ နာရီေလာက္ အကုန္ခံဘို႔မလိုေတာ့ပါဘူး။
ဒီအျမန္လမ္းရဲ႕ အကြာအေ၀းက ၂၈ မိုင္ေလာက္ဘဲရိွၿပီး လက္ရိွအသံုးျပဳေနတဲ့ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ကားလမ္းက ၃၈ မိုင္ေလာက္ရိွပါတယ္။
သတင္း-မန္းမ်ိဳးျမင့္(မီဒီယာ)
ထိုင္း-နဲ႔ျမန္မာပူးတြဲေဖာက္လုပ္ေနတဲ့ ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ အျမန္လမ္းမႀကီးစီမံကိန္း ၿပီးခဲ့ရင္ေတာ့ ဒီခရီးကို ၄၅ မီးနစ္ေလာက္နဲ႔ ခရီးေပါက္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီအျမန္လမ္းသစ္ဟာ ေဒါနေတာင္ပတ္လမ္းျဖစ္ၿပီး လက္ရိွလမ္းေဟာင္းလို အခ်ိန္ ၂ နာရီေလာက္ အကုန္ခံဘို႔မလိုေတာ့ပါဘူး။
ဒီအျမန္လမ္းရဲ႕ အကြာအေ၀းက ၂၈ မိုင္ေလာက္ဘဲရိွၿပီး လက္ရိွအသံုးျပဳေနတဲ့ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ကားလမ္းက ၃၈ မိုင္ေလာက္ရိွပါတယ္။
ဒီလမ္းစီမံကိန္း ၂၀၁၅ ဧၿပီလေလာက္မွာ ၿပီးစီးမယ္လို႔တာ၀န္ရိွသူေတြကေျပာေနေပမဲ့ အခ်ိဳ႕
ေလ့လာသူေတြအဆိုအရ သတ္မွတ္ခ်ိန္အတြင္း မၿပီးဆီးႏိုင္ဘူးလို႔ သံုးသပ္ေျပာဆိုေနၾကပါတယ္။
မူလအစီအစဥ္အရ ဒီစီမံကိန္းကို ဒီႏွစ္ဧၿပီလကုန္မွာ ၿပီးစီးေအာင္လုပ္ရမယ္လို႔ ႏွစ္ႏိုင္ငံသ
ေဘာတူစာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့ၾကေပမဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္အတိုင္းေတာ့ ျဖစ္မလာခဲ့တဲ့အတြက္ ေနာက္ထပ္တႏွစ္ အခ်ိန္ထပ္တိုးရတာျဖစ္ပါတယ္။
လက္ရိွအေနအထားမွာေတာ့ ျမ၀တီကေနေကာ့ကရိတ္အထိ ေျမသားလမ္းေတာ့ေပါက္ေနၿပီး
ျဖစ္တဲ့အတြက္ လုပ္ငန္းခြင္က ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြ သြားလာေနၿပီးျဖစ္ပါတယ္။
ကားေမာင္းတဲ့ေနရာမွာ အတင္းေက်ာ္-အတင္းတက္ၿပီး-အျမန္ေမာင္းတတ္တဲ့ ျမန္မာေတြအတြက္ ဒီလမ္းႀကီးၿပီးသြားရင္ေတာ့ မူလအက်င့္ေတြကို ျပင္မွျဖစ္လိမ့္မယ္ဆိုၿပီး ကားသမားအခ်ိဳ႕ကေျပာဆိုၾကပါတယ္။
ဒီလမ္းၿပီးသြားရင္ေတာ့ အရင္ကလို ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ကို ယဥ္တန္းတရက္ျခားၿပီး သြားလာဘို႔မလိုေတာ့သလို-လက္ရိွလမ္းမွာ အတက္အဆင္းလုပ္ေနတဲ့ကားေတြက တရက္ကို အစီးေရ (၈၀၀)ရွစ္ရာေလာက္ရိွပါတယ္။
ဒီလမ္းေၾကာဟာ ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးရဲ႕ အဓိကလမ္းေၾကာျဖစ္ၿပီး တရုတ္နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရးၿပီးရင္ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ဒုတိယအႀကီးဆံုး နယ္ကုန္သြယ္ေရးလမ္း
ေၾကာလည္းျဖစ္ပါတယ္။
Post a CommentDefault CommentsFacebook Comments